CUBEicon/36/flexible

Klientide teenindamine eriolukorra ajal

Tänases keerulises olukorras on klientide ja töötajate turvalisus ning heaolu meie kõrgeim prioriteet. Seoses Covid-19 viiruse tõttu välja kuulutatud riikliku eriolukorraga on UniCredit Leasing kontor suletud alates 19. märtsist, et anda oma panus viiruse leviku peatamisel.

Kõigele vaatamata me jätkame oma igapäevast tööd ja oleme oma klientidele kättesaadavad nii telefoni kui ka e-kirja teel.

Täpsema info, kuidas toimub klientide teenindamine eriolukorras, leiate allpool küsimuste ja vastuste vormis.

  • 1 . Kuidas toimub klientide teenindamine UniCredit Leasingus eriolukorra ajal?

    Me pakume klienditeenindust kaugtöö vormis ja küsimuste korral:

    • palun võtke ühendust oma kliendihalduriga telefoni või e-kirja teel, kontaktid leiate siit;
    • helistage meie kliendiinfo telefonil 6 222 100;
    • saatke e-kiri info@unicredit.ee.
  • 2 . Kuidas ma saan UniCredit Leasinguga ühendust?
    • võtke ühendust oma kliendihalduriga telefoni või e-kirja teel, kontaktid leiate siit;
    • helistage 6 222 100;
    • kirjutage info@unicredit.ee.
  • 3 . Kuidas toimida, kui on vaja esitada dokumendid paberkandjal?
    • Palun saatke dokumendid postiga aadressil: Liivalaia 13, Tallinn, 10118
    • Võimalik on jätta dokumendid Liivalaia 13, Tallinn ärimaja 1.korrusel olevasse UniCredit Leasingu postkasti
    • Juhul, kui soovite dokumendid isiklikult üle anda, palun helistage 6 222 100, et leida sobiv lahendus.
  • 4 . Kas eriolukorra ajal on võimalik liisingut taotleda?

    Jah, ka eriolukorra tingimustes pakume endiselt võimalust taotleda liisingut. Palume Teil saata allkirjastatud liisingutaotlus ja muud vajalikud dokumendid e-kirjaga oma kliendihaldurile või aadressile info@unicredit.ee.

     

  • 5 . Mida ma pean tegema, kui ma ei ole enam võimeline tasuma igakuiseid liisingumakseid eriolukorrast põhjustatud majandusliku olukorra halvenemise tõttu?

    Klientidele, kelle majanduslik olukord on raskendatud Covid-19 viiruse tõttu, pakub UniCredit Leasing võimalust taotleda maksepuhkust, st võimalust peatada liisingu põhiosa maksed kokkulepitud perioodiks, sel ajal tuleb tasuda ainult intressimakseid. Maksepuhkuse perioodi põhiosamaksed jaotatakse ära ülejäänud liisingperioodi peale. Lepingumuudatuse tasu rakendame hinnakirjas toodust väiksemas mahus.

    Maksepuhkust on võimalik taotleda järgmistel põhjustel:

    • töökoha kaotus;
    • sissetulekute vähenemine või kadumine;
    • äritegevuse oluline vähenemine, lõpetamine või ajutine peatamine.

    Kuidas maksepuhkust taotleda?

    Palun täitke ära liisingulepingu muutmise avaldus, kus märkige ära soovitud maksepuhkuse periood ja maksepuhkuse põhjus. Allkirjastage taotlus digitaalselt ja saatke aadressile info@unicredit.ee.

    Kui Teil puudub võimalus avaldust digitaalselt allkirjastada, siis palun saatke täidetud avaldus samalt e-posti aadressilt, mille Te olete oma kontaktandmetena meile andnud ja kuhu UniCredit Leasing saadab Teile igakuiseid arveid. Me vaatame Teie taotluse läbi, hindame iga kliendi olukorda individuaalselt ning võtame Teiega ühendust, et koos võimalikud variandid läbi arutada ja leida sobiv lahendus.